19 Eylül 2014 Cuma

ŞÜKRETMENİN BÜYÜSÜ ÜZERİNE




Geçenlerde arkadaşlarımla çok cici bir evin bahçesinde saatlerce oturup sohbet ettik. Ev sahibesi önce diğer arkadaşıma çay ikram etti. Onlar kendi aralarında konuşmaya dalmışlardı tepsideki Çaylarını alıp sohbetlerine devam ettiler. Ben çayımı alıp teşekkür ettim. Gözüyle kurabiyeleri işaret edip "kurabiye de al lütfen" dedi. Hemen kurabiyelere uzandım. Bir parça yedikten sonra 'çok lezzetli' olduğunu söyledim. Ev sahibesi memnuniyetle "bir tane daha almaz mısın" diye sorduğ...unda bişey fark ettim. Biz gündelik yaşamın koşuşturmacası içinde Tanrı'nın bize sunduğu muazzam hediyeleri farkına varmadan gayri ihtiyari alıp koşuşturmaya devam ettiğimiz, teşekkür etmeyi unuttuğumuz sürece kurabiyeleri kaçırıyoruz Teşekkür edip bir es verdiğimizde hem çayın yanında kurabiye yemiş hem de bir tane daha ikram etmesine olanak sağlamış oluyoruz. Şükretmek diyorum yani, önemli galiba ;p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder